Ακουστε μας!

Σε περίπτωση που δεν μας ακούτε πατήστε εδώ

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Η ερωτική επιθυμία μετά από ένα δελτίο ειδήσεων μειώνεται δραματικά

Η τηλεόραση, ανάλογα με το τι παρακολουθεί κάποιος σε αυτήν, μπορεί να λειτουργήσει ως αρνητική παράμετρος για τη σεξουαλική του επιθυμία. Όσο πιο ένθερμος λάτρης των ειδήσεων και γενικότερα της ενημέρωσης είναι, τόσο πιο ψυχρός αποδεικνύεται στο κρεβάτι.


Αν.... καταφέρει και φτάσει σ' αυτό, καθώς η επιθυμία σε άνδρες και γυναίκες για σεξουαλική συνεύρεση...

...μετά από ένα δελτίο ειδήσεων μειώνεται δραστικά. Αυτά και άλλα πολλά και ενδιαφέροντα υποστηρίζει έρευνα της ΕΜΑΣ (Εταιρία Μελέτης της Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας) η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα.

Τα αποτελέσματα της, δείχνουν ότι οι εκπομπές που κινούνται στην ορθή πολιτική θέση (ειδήσεις, πολιτική, ρεπορτάζ) επηρεάζουν αρνητικά τη λίμπιντο σε ποσοστό 84%, ενώ μόνο το 16% του δείγματος επηρεάζεται θετικά. Η ερμηνεία είναι πως η αγριότητα και η πρωτόγονη ουσία της λίμπιντο δεν έχει σχέση με τον πολιτικά ορθό και ξύλινο λόγο. Ο πολιτισμός ως οικοδόμημα εξάλλου ,όπως είπε και ο Φρόιντ, καταπιέζει τα ένστικτα και την αγριότητα της σεξουαλικής επιθυμίας.

Οι εκπομπές με πιπεράτα σχόλια και οπτική κλειδαρότρυπας όπως και οι εκπομπές ριάλιτι (τα «τηλεσκουπίδια» όπως ονομάζονται) που θα περίμενε κανείς να ρίχνουν την λίμπιντο πολύ περισσότερο, φαίνεται ότι την ανεβάζουν σημαντικά, αφού το 56% απαντά πως επηρεάζεται θετικά.

Όσο και να μοιάζει παράδοξο αυτό, ερμηνεύει την διφυή φύση του ανθρώπου, από τη μια τα υψηλά και ιδεώδη, αλλά και τα ταπεινά και γελοία που ανακουφίζουν το σώμα από την εγκεφαλική δυναστεία. Ο άνθρωπος ρέπει προς το γελοίο και το ταπεινό από τη φύση του.

Στα ριάλιτι και στις κοινωνικές-πλούσιες σε κοινωνικά σχόλια- εκπομπές ο μέσος τηλεθεατής μέσα από την ταπείνωση των τρίτων ξορκίζει τους δαίμονες που έχει μέσα του και κρύβει επιμελώς τον καθωσπρεπισμό του. Στην εποχή της μοναξιάς και της έλλειψης διαλόγου των ανθρώπων, τα ριάλιτι δημιουργούν αισθήματα συμμετοχής και χαλάρωσης.

Οι εκπομπές με χιούμορ, σάτιρα και γέλιο είχαν εντυπωσιακή θετική επίδραση στον οργασμό στο 77% του δείγματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: